20 czerwca 2006, myśli niepoprawne


agresywny,bezkompromisowy,całuśny,dowcipny,dyskretny,dziki,egoista,ekscentryczny
,idealista,inteligentny,ironiczny,kochający,konserwatywny,kreatywny,liberalny,miły,na poziomie,niekonwencjonalny,niezależny,odpowiedzialny,otwarty,pewny siebie,przyjacielski

przyjazny,punktualny,skryty,spontaniczny,stanowczy,szarmancki,śmiały,troskliwy,twórczy,
uduchowiony,uprzejmy,
uważny,wrażliwy,wygadany,wyluzowany,zabawny,zawadiacki, zdecydowany,żądny przygód

A także … 
Cholerny podrywacz , olewający innych psychol , „ruch***y” wszystko co chodzi i ma cycki.(..)
Ja? Kolejny post , poświęcony tylko i wyłącznie mnie. Więc także samolubny.
    Cenie sobie szczerość , ale kiedy powiedziałem kumplowi ,ze cos nie jest tak usłyszałem ripostę która zwala z nóg. Ile jest w tym prawdy ? Ile gniewu ?
Sam nie wiem .
____________
Właśnie ta rozmowa i jeszcze pare akcji , które mnie dobijają. Czuje się tak jak gdybym był zainteresowany całym światem i coraz bardziej uciekał od swojego . Problemy ? Może bardziej brak zainteresowania moją osoba ? Zresztą …
Nie wiem czy kiedys czuliście sie tak , jak gdyby … sam nie wiem jak to ująć. Gdy to co czujecie jest naprawde malo ważne ?
Jak 90% facetów nie potrafię wprost powiedzieć : Boli mnie to , a to.
A uwierzcie zajebiście bolą mnie pewne sprawy.
Komentarze pod tą notka , czasami dają mi jakaś nadziej , ze jednak jestem widoczny dla innych. Ech … dziwnie to brzmi.  Poprostu raz na jakiś czas potrzebuje usłyszeć cos motywującego cos przeznaczonego wyłacznie dla mnie .
 
Moja Lolita. Nie posłuchałem. Pozwoliłem ,żeby mnie „uwiodła”. Nawet nie wiem czy żałować.
Prowadziła moją dłoń po swoim ciele , raz po raz pozwalając mi zatrzymać sie pozwalając by opuszki moich palców szukały nie jej , tylko kogoś zupełnie innego.
I właśnie imię innej szepnąłem w jej włosy
Po tym ubrała sie , powiedziała kilka słów ,i wyszła. Chyba nie pomyliłem się co do niej, słodka lolitka. Ela. Lo-Ela.
Nie ma sensu rozpisywać się o tym. Kolejny  błąd? Kurcze dlaczego nie jestem niczego pewien . Nie teraz.
Hmm….
Myślałem o Niej – A.
Myślałem o niej źle i dobrze. Wyobrażałem sobie ja na nim. Skurwiel.
Gdybym w 100% był pewnien że to co opowiada kumpla jest kłamstwem ,; chyba bym go zabił. Ale wole nie pytać.  
_______
To ostatnia nota przed wakacjami. Za tydzień o tej porze bede taszczył 15kilogramowa butlę z tlenem. Mała nadzieja .
Średnia : 4,85 bez zachowania
z zachowaniem gorzej :) ale tak bywa.
Jutro DZIEŃ UCZNIA , w czwartek biba , piatek świadectwo i jestem wolny.
Szybko zleciało. Zupełnie inaczej niż w gimnazjum. Qurcze jakie to wszytsko dziwne.
Ale optymistycznie trzeba patrzec na przyszłosc . 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

pożegnanie z blog.onet.pl

9 grudnia 2006, czekaj, aż wiatr się zmieni

27 października 2006, gorycz pełna szczęścia